Garantie

Op alle producten van Voor Baby's en Kinderen geldt een wettelijke garantie. De garantie staat in sommige gevallen bij het product vermeldt. Als er geen garantietermijn bij vermeldt staat, geldt deze zolang als u redelijkerwijs bij normaal gebruik van het product mag verwachten.

Of iets wel of niet onder de garantie valt wordt door Voor Baby's en Kinderen bepaald. Hierbij wordt onder andere gekeken of het normale slijtage is, een fabrieksfout of dat het product mogelijkerwijs niet is gebruikt zoals het bedoeld is. Naar garantie klachten wordt altijd in alle redelijkheid en zorgvuldigheid gekeken en doen we ons best om tot een passende oplossing te komen. Onder de garantie valt ook dat de aangeboden producten datgene doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

 

Klachten

Heeft u vragen of klachten over een bepaald product m.b.t. de garantie neem dan altijd eerst contact op met Voor Baby's en Kinderen, via de mail (info@voorbabysenkinderen.nl) wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Wij zullen altijd ons best doen om tot een passende oplossing te komen. 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@voorbabysenkinderen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.